...consta in a-ti dezvalui scopul acestui blog. Nimic mai simplu, clar si precis decat: sustinerea de discutii interesante si pertinente in jurul unei teme tot mai controversate in ultima vreme: planning-ul si importanta acestuia in procesul de comunicare.
Te provoc astfel sa iti lasi semnatura sub un comentariu care sa nu fie din categoria: something cool, cu stil, de calitate, si alte sintagme care nu spun nimic concret. A nu se intelege ca nu vreau sa fie ceva creativ, sau care sa inspire, atata timp cat are legatura cu planning-ul. Vreau doar sa merite citit si sunt convins ca se poate.
Astept asadar ca acest blog sa contina "spuma discutiilor".
Eu incep prin a include titlul in prima mea afirmatie, preluata dupa John Griffits: planning-ul este procesul prin care se adauga valoare procesului de comunicare.
Sa vedem cum putem dezvolta, si la ce concluzii vom ajunge.
Te provoc astfel sa iti lasi semnatura sub un comentariu care sa nu fie din categoria: something cool, cu stil, de calitate, si alte sintagme care nu spun nimic concret. A nu se intelege ca nu vreau sa fie ceva creativ, sau care sa inspire, atata timp cat are legatura cu planning-ul. Vreau doar sa merite citit si sunt convins ca se poate.
Astept asadar ca acest blog sa contina "spuma discutiilor".
Eu incep prin a include titlul in prima mea afirmatie, preluata dupa John Griffits: planning-ul este procesul prin care se adauga valoare procesului de comunicare.
Sa vedem cum putem dezvolta, si la ce concluzii vom ajunge.
Un comentariu:
Cred ca planningul adauga valoare pt. ca face comunicarea relevanta. Fara o buna cunoastere a consumatorului risti sa realizezi o campanie publicitara foarte creativa, dar irelevanta pt. target.
Trimiteți un comentariu